Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 12:09 - Добро утро, нова седмица!!
Автор: silencio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1100 Коментари: 3 Гласове:
0



Защо тази песен ли :)))) Много просто. Днес станах късно и,разбира се, пак закъснявам. Но ми е едно позитивно и танцувално. От колко време не е било така :)) Влюбена ли? Не, не съм. Може би в самата себе си,по-скоро.
И танцувах, въпреки това,че кафето м е ледено студено, въпреки,че огледалото ми пак го няма, въпреки,че навън вали ехиден дъжд и е много студено. А в мен е толкова лятно.
И въпреки,че днес не съм толкова красива,колкото вчера или миналия ден и въпреки,че не мога да намеря шапката, с която искам да изляза. Лятна бъркотия:) ...през Ноември Позитивно,някак си.
И чалгарско. Майната му, хубаво ми е!
Въпреки,че пак не съм чела за семинара, отивам. Кой ще ме спре :)) Никой .. :)
Усмихнато. Да имах една маса със салати и ракии, бих танцувала отгоре. Хаха.. Странно ми е. Но не се плаша вече. Нека. Нека ми е хубаво, независимо как.
Готова съм за теб, нова седмице! Добро да е и твоето утро!




Хаха, и въпреки,че видеотата ми пак не тръгват.. Майната им :) Музиката е в мен.

http://youtube.com/watch?v=GNLy2hDqZYY

http://youtube.com/watch?v=xv1ntMj__cU&feature=RecentlyWatched&page=1&t=t&f=b



Тагове:   нова,   седмица,   Утро,


Гласувай:
0



1. feishtica - Ей че хубаво!
12.11.2007 12:50
Знаеш ли колко голяма нужда имам да чета такива неща?
Напомня ми за нещо, което прочетох в една новела на Пирандело. Цитирам по памет. "Очите ни са цветни стъкла, през които гледаме света. Смениш ли стъклото, променя се и светът. Нещата не са само такива, каквито хората са те научили да ги виждаш. Нещата са и такива, каквито ти искаш да ги виждаш". :))))
цитирай
2. swetq - :)
12.11.2007 13:02
Хубаво :)
цитирай
3. silencio - :)
12.11.2007 17:11
много ми хареса коментарът ти, feishtica :)
усмихна ме още повече :) Благодаря :)
swetq, хубав си, когато се усмихваш, нали съм ти казвала :) и точиците в очите ти стават слънца :))
прегръдки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silencio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 133800
Постинги: 57
Коментари: 92
Гласове: 458
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930