Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2008 00:53 - А защо няма професия "Мечтател"?
Автор: silencio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2639 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 12.02.2008 07:54


Мразя сесиите.. Мразя ги. Защо точно тогава ми идва желанието за подреждане, преподреждане, основно чистене, основно излъскване на стаята?! А ми се учи , така ми се учи!!! А все не успявам да седна и да го свърша веднъж за винаги. Мислех си,че мотивация ми липсва. Така е. Ама чак пък толкова.. Или е мързел? Може и това да е. А толкова обичам да си губя времето. В мечти. То не е губене де, по-скоро запълване на вече запълненото време. Сядам и започвам. Една, втора, пета.. толкова е завладяващо. Мога да нанизвам случки, хора, места. И да няма край. Защо не измислят професия мечтател?? Някой като мен. А какво би правил той ли? Би мечтал, разбира се. Би събирал мечтите на хората, би ги анализирал, би им се радвал.Би ги опаковал в разноцветни кутии и би ги нареждал в огромният склад, който има цвят на теменуженосиньо. Това е цветът на мечтите, според мен. Теменуженосини. Би пращал тези кутии и би осъществявал мечтите на хората. Цяла малка работилница. С много Мечтатели. Като тази на дядо Коледа, или като тази на DHL, все едно. Но работилница ще да е. Толкова просто ми се струва. Да.. от една страна, пак трябва да има някакви теории и сух материал. Нищо.. ще се преживее някак си. И друго би било, след години като питат децата ти "какво работи майка ти?, "мечтателка", да отговарят те.. звучи толкова.. толкова благородно и красиво и пълно с надежда.
...


И утре ще мечтая за днес, а след години за вчера...

Опаковам моята среднощна мечта в зелен плик с надпис : "до Онзи,който сбъдва Мечтите" и го пускам в пощенската кутия, която работи само нощем. Така си мечтая.

Аз зная- те се сбъдват.



Тагове:   професия,   мечтател,


Гласувай:
0



1. goran - Silencio:-))
12.02.2008 19:20
"Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му”;-)

А сега да ти издам една тайна, но не я казвай на никого, става ли.;-) Има професия мечтател:-) – нарича се писател, музикант, артист ... или в краен случай учител:-)

С пожелание за усмихната, плодотворна седмица и късмет с изпитите:-)
цитирай
2. silencio - ах.. имаш право.. :)
12.02.2008 22:46
наистина е така, като се замисля повече( а и с твоя помощ де:) ), но друго е да се казва точно "Мечтател". сигурно и те биха стачкували някога за нещо(дойде ми спомена за учителската стачка, не знам защо 0.о ), но е друга титла за мен.. аз ще ставам учител.. поне за това уча :)

goran, благодаря ти от сърце, коментарът ти някак си много топло ми зазвуча когато го прочетоха мислите ми. хубаво е така.
пращам пожелания за усмивки и слънчеви мисли!

П.П а изпитите..- каквото е, това е, ще го мина и това, някак си :)
цитирай
3. rumyrayk - Има такава професия,
13.02.2008 00:53
даже ми се струва, че сме в един бранш;))
цитирай
4. goran - Silencio:-))
13.02.2008 11:16
Слънчев ден:-)
цитирай
5. silencio - ах!
13.02.2008 13:34
денят е слънчев тук, но настроението нещо хич не е такова. Всичко върви с краката нагоре. има и такива дни,да, но хич не ги обичам!!!!!

усмивки, goran :)
цитирай
6. goran - Не се давай!
13.02.2008 13:40
Хвани нещата за опашката и ги завърти в правилната посока!

Усмихни се ти, с усмивка напред върви:-)
цитирай
7. silencio - цветно ми е:)
13.02.2008 14:23
цветно ми е вече.. понякога трябва само да му "теглиш" една майна и всичко се оправя :)
в крайна сметка настоящето е резултатът на миналите ни мисли, така че- само позитивно и слънчево мислене, goran! :) Това ще ми е тактиката от сега нататък :)
Поздрави! :))
цитирай
8. goran - ;-)
13.02.2008 15:28
:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: silencio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 133575
Постинги: 57
Коментари: 92
Гласове: 458
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031